דף הבית > ועדות רפואיות / ביטוח לאומי > נכות ביטוח לאומי

נכות ביטוח לאומי

כל אזרח במדינת ישראל זכאי לקבל פיצויים במידה וחלה או נפצע באופן שמנע ממנו להתפרנס נקודתית או לפרק זמן מתמשך. במידה ואדם קיבל אחוזי נכות הוא זכאי לקצבה קבועה, בגובה שנקבע על ידי ביטוח לאומי וחברת הבטיחו שלו, במידה וקימת. הזכאות לתקציב מחייה מגיעה לעובדים וכך גם לעקרי בית.

ההתמודדות על קבלת זכאות לקיצבת נכות ביטוח לאומי יכולה להיות לא פשוטה- כיאה לתהליכים בירוקרטיים אחרים, במיוחד מול הזרועות הסוציאליות במדינה.

התהליך עצמו של קבלת הכרה ואחוזי נכות הינו סבוך ולא תמיד הוגן, לא כל שכן ההתמודדות מול גוף בירוקרטי וגדול כל כך כמו הביטוח הלאומי.

ייעוץ וליווי של עורך דין מקצועי שמכיר ומבין כיצד הדברים מתנהלים יכול להכריע את הכף ולשנות את התוצאות בצורה ניכרת. מעבר להקהלה המשמעותית לה זוכה התובע ברגע שהתיק שלו מיוצג על ידי עורך דין, הרי שהפסיקה הסופית- שהיא גובה הקצבה גם היא מושפעת מהותית מאופן ניהול התיק.

דרישה לפיצויים על פי חוק ביטוח לאומי

חוק הביטוח הלאומי מתייחס לפגיעה בעבודהו/או נכות, כאשר יש כמובן לבצע את ההבחנה ולהבין את ההבדל שבין השניים. החוק עצמו סמוך ומאוד מורכב- דבר שמערים קשיים על אדם מן המניין , שאינו בקיא או מנוסה בהתמודדות מסוג דומה, בעת הגשת התביעה לגוף זה. טעויות, חוסר דיוק וחוסר מקצועיות בהליכים מסוג זה עלולים לגרור נזקים בלתי הפיכים לתיק, מה שיוביל לפגיעה פוטנציאלית בתובע.

על מנת להבטיח מימוש מלוא זכויותיכם וניהול התיק ברמה הטובה ביותר, העדיפו להיוועץ עם עורך דין ביטוח לאומי לפני שאתם מבצעים כל מהלך.

גדרו את עצמכם, והתעקשו על זכויותיכם.

יצירת קשר

בכל שאלה מלאו תיבה זו ואנו נחזור אליכם בהקדם